۱۳۸۹-۱۲-۱۱

غرق در اقیانوس بی کران فیلترینگ

سلام به همه
داشتم فکر میکردم که چرا بچه های پدافند(غیر عامل) سپاه سایت بلاگ اسپات یا همون سرویس وبلاگنویسی گوگل و فیلتر کردند؟به جواب مشخصی نرسیدم.حالا می گیم یوتیوب و فیسبوک و توئیتر و فلیکر و ...... همینجوری n تا برین هیچ،ولی چرا بلاگ اسپات؟هرکسی به جوابی رسیده بود مارو هم باخبر کنه.بعدش می رسیم به سایت های هاست و ذخیره ی اطلاعات مانند مگا آپلود و box.net و چندی هم  4shared.com و به تازگی هم سایت medifire.com.دیگه نمی دونم فردا سر چه سایت هایی بروند.rapidshare و fileserve و حتی به خودی ها هم رحم نکردند.من دیروز می خواستم عکسی رو آپلود کنم در سایت up.iranblog.com که با کمال تعجب دیدم فیلتره!!!!خلاصه،آره اینجوریه برادر من،حالا وبلاگ من هم که چیزی توش نداشت بخاطر فیلترکردن کلی ساب دامین گوگل اسپات فیلتر شد.یعنی یجورایی هم پیه این فیلترینگ به بدن ما هم مالیده شد.منی که تا حالا سعی کرده بودم فیلتری نشم(البته!!)حالا شدم.برای دوستان عزیزم در دیگر سرویس های وبلاگ نویسی که هاستشون در ایران است یا سرویس شون ایرانیه توصیه می کنم یا یک پشتیبان کلی از پست هاتون بگیرید،یا به سرویس های خارجکی مهاجرت کنید.البته من بیشتر طرفدار توسعه ی وب فارسی هستم،ولی می بینید که خودشان نمی گذارند.حالا هم که قراره دیتا سنتر ملی در سال آینده بهره برداری شود(خدا به دادمان برسد!)
الهی آمین
با امید پیشرفت هرچه بیشتر وب فارسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر